fredag den 1. marts 2013

6-kantsstævne og nye babyer

Hej bloggen!

Igår var jeg med dejlige B.I til 6-kantsstævne i Vedersø! Vi var seks forskellige gymnastik og idrætsefterskoler og det var en pisse fed dag, med en masse fed gymnastik! Gid jeg kunne tage meg igen næste år! Men egentlig er der ikke så meget at sige om det *øv bøv* Kan da fortælle hvem de deltagene skoler var, ja jeg kan så!
Vedersø Idrætsefterskole *VIE*, Staby Efterskole *SE*, Lomborg Gymnastik og Idrætsefterskole *LGI*, Dejbjerglund Efterskole *D.E*, Brejningaard Efterskole *BE* Og min yndlings, Bøvling Idrætsefterskole *B.I*
Kølleserie
Starten af slutserien
 Slutserie

Udover det har jeg fået nogle skønne babyer! Ikke babyer som i børn, men som i sko! Jeg elsker på en eller anden underlig måde sko.. Jeg ved ikke hvorfor, men de her er specielle. Det er ikke nogle jeg ville have købt før i tiden, men de talte bare til mig! Egentlig var de oppe som et muligt emne til galla, men det blev nogle andre. Disse babyer har jeg tænkt mig at bruge den dag min kusine, Ellen skal konfirmeres, og ellers er det min sommersandaler! Har det LÅGSUS!

 Er lækker med krøller og skoleuniform sammen med mine babyer!

xoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar