søndag den 24. februar 2013

Galla aften!

Okay bloggen.. Jeg ved faktisk ikke rigtigt hvad jeg skal skrive i dag.. gider nemlig ikke skrive alle detaljer ned om galla, men det var en amazing aften! Havde det mega rart sammen med skolen. Ville sgu godt gøre det igen! Men kan da fortælle om hvad der skete i nogenlunde korte træk!

Vi brugte det meste af eftermiddagen på at gøre os klar oppe på værelset. Det var vildt hygge! Jeg startede omkring klokken 14, da jeg havde været i bad *dirty dirty!* Så var Amalies stedmor der, fordi hun skulle sætte hår og lægge makeup på Amalie og sætte hår på Trine og Cecilie også. Da jeg så sagde jeg ingen idé havde til mit hår fik hun straks en idé og den fik hun lov til at udføre!

Under progress

Klokken 17.40 skulle vores gallapartnere så hente os på værelset, hvor vi sad og ventede på dem. Det var en smule akavet! Men what ever... Vi skulle have en fest middag! Og maden var for en gangs skyld god!
Da vi var stort set færdige skulle vi underholdes lidt. Nogle havde lavet en tale og Kristoffer sang for os.. Det var virkelig smukt! Selvom han ikke selv synes det lød godt, så lød det fantastisk i mine øre og jeg var rørt til tårer.
Efter maden skulle vi have taget billeder *uuuuuh* Traditionen tro skulle der også tages parbilleder og det fik mig og Peter da også taget! Efter det kunne vi lege linselus og få taget alle de underlige billeder vi nu ville have taget.

 Peter og jeg + vores dobbelt date med Kathrine og Anders

 Trine og jeg + Isabella, Trine og jeg + Trine, Daniel og jeg

Vi havde ens kjoler som de eneste. Vi blev bare nødt til at have et billed!

Hele teamet med Teammor! Pia P's team!

Vi lavede også en Harlem Shake, præcis som alle andre og her er vores galla resultat!


xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar