tirsdag den 7. maj 2013

Tilbage igen!

Hey bloggen!
Det er desværre noget tid siden jeg skrev sidst og det er sgu ret så beklageligt, men lysten har manglet og jeg har ikke vidst hvad jeg skulle skrive om, desværre!
Jeg har lidt overvejet at lukke hele bloggen ned, men det tror jeg sgu ikke jeg kan gøre. Det her er mit sted, med mine tanker og oplevelser! Derudover har jeg overvejet en blog på facebook i stedet, men tror ikke der vil blive taget ret godt imod det, så måske først længere ude i fremtiden.. Who knows?


Men siden sidst har en af mine  gode venner konstateret en måske-depression på mig, men ved nu ikke rigtigt.. Vil ikke tænke på det!
Jeg har for tiden rigtigt svært ved at finde ud af mine følelser ikke bare omkring kærlighed, men mine følelser sådan generelt. Som eb helhed. Før kunne jeg læse nogle mennesker som var de åbne bøger, men nu.. Ingenting! Jeg ved faktisk ikke hvad der mere er at sige?
Stay cool until next time!

xoxo.

1 kommentar:

  1. Søde Sofie. Du må aldrig(!) lade dine venner give dig en diagnose. Hvis du gerne vil tjekkes, så opsøg en læge i stedet. De er professionelle og ved, hvad de laver. <3

    SvarSlet