fredag den 13. juli 2012

Stretch it or?

Jeg har længe gået og overvejet at stretche hullerne i mine øre, meeeeeeeen mine forældre slår mig ihjel hvis jeg gør det, derfor ved jeg ikke om jeg like... Tør.

Jeg har længe syntes at det at stretche har været fedt og anderledes, men jeg er også bare bange for at jeg kommer til at fortryde det og at jeg ikke vil kunne holde smerten ud. Lav smerteterskel, fml.
Jeg har overvejet at købe et starter kit, med nogle små stretches og så stretche mens jeg er på efterskole.

Nu spørger jeg jer dejlige followers. Skal jeg starte med at stretche? Skal det kun være det ene øre eller dem begge?











Dette er de huller jeg har i ørene.


xoxo

8 kommentarer:

  1. Nej, vær sød at lade være! :(

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Det er når man udvider hullerne i sine øre. (-:

      Slet
    2. Hvordan gør man dog det? O_O

      Slet
    3. Well du køber sådan nogle spiraler eller tapers som du bruger til at udvide hullet med så kan du så sætte et plug ind som smykke, men du kan også bruge spiralen eller tapersen.

      Slet
  3. Well, min far ville også slå mig ihjel da jeg startede, men han accepterede det langsomt og vi aftalte at jeg højest ville have 10mm. og så gik det lidt i sig selv og nu er han faktisk NÆSTEN okay med dem, - han lever med dem, selvom han ikke er vilde med dem.
    De er forresten 12mm. nu, selvom han tror de er 10mm. høhø...

    SvarSlet
  4. Jeg har også lav smertetærskel, men er kommet igennem det alligevel ... selvom det går langsomt for sig. :P

    Hvis du fortryder kan du altid tage dem ud, så gror det sammen igen. :) Stretch er vildt fedt! :D Du kan få så mange andre smykker til dit øre, hvis de strecher. Evt. anbefalder jeg http://www.crazy-factory.com/index.php?language=dk& , der er virkelig mange muligheder og det er det billiste jeg endnu har set. :)

    Held og lykke hvis du bevæger dig ud i det. ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah en af mine venner anbefalede mig Crazy-factory og jeg har bestilt nogle expanders hjem :D

      Slet