tirsdag den 26. februar 2013

Skoddag..

Hey bloggen!

Jeg ved ikke hvor meget positivt jeg har at skrive i dag.. Jeg er ked af at jeg ikke fik blogget igår, men det var som om der kom noget i vejen... Men vil da lige fortælle om søndag! Det var en lidt stressende dag, men den var sgu også rar nok alligevel!

Der var bedsteforældredag på skolen, så selvfølgelig skulle min bedstefar komme sammen med sin veninde! Ud over det havde jeg også inviteret min faster og onkel. De er sgu som mine reserve bedsteforældre nu hvor jeg kun har min bedstefar tilbage.. Vi skulle starte med at danse Les Lancier i vores fine kjoler og jakkesæt. Dernæst skulle showdancerene danse vores konkurrence dans og vi sluttede af med et brag af en opvisning! Det var vores aller første rigtige opvisning og jeg vil heller ikke snyde jer for et par billeder af det!


 Les Lancier, femte tur + Showdance, Dancing Inmates

 Skyfall serien + Starten af slutserien

 Slutningen af slutserien + udmarch
Men som sagt har jeg jo også en lortedag.. På lørdag har vi nemlig to opvisninger og søndag har vi en. Det er nu ikke det der er det store problem. Problemet ligger i at jeg måske ikke kan få lov at komme hjem i tiden fra fredag til lørdag.. Jeg har både og lyst til at blive, men hvis jeg bliver kan jeg ikke få vasket tøj og jeg ser nok ikke min familie i en måned sammenlagt og det kan jeg bare ikke arbejde med... Der sker bare for meget i mit hoved til at jeg kan overskue at være heroppe meget længere..

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar