fredag den 22. februar 2013

Gallapartner

Som nævnt tidligere er der galla imorgen og jeg har endelig fået min gallapartner! Det var søde Peter!
Han har noget med min rumbo, men fuck it! Det er ikke det jeg skal tænke på, jeg skal bare hentes af ham og så spise med ham. Værre er det ikke.

Men han gjorde det nu på en lidt kær måde.. Klokken var blevet 22 og vi skulle være på vores værelser. Pludselig kommer vores lærer Lotte, som har aftenvagt ind og siger at vores område, pigernes baderum *uuuh fællesbad*, ikke er gjort ordentligt rent. Dumme som mine rumboer er sukker de alle tre totalt falskt og på samme tid. Jeg bliver nervøs for jeg lurer lidt at der står en og venter på mig, men jeg følger med alligevel. Som vi nærmer os mærker jeg tårerne stige længere og længere op i mine øjne.. Isabella åbner døren og jeg er den sidste der træder indenfor og der sidder Peter så på knæ, med otte lyserøde roser og spørger om jeg vil være hans gallapartner! Det var vildt sødt!

Sorry hvis videoen er i en lidt dårlig kvalitet eller noget!

Jeg vil da heller ikke snyde jer for nogle billeder af de smukke roser!


 Smukke right?
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar