tirsdag den 19. februar 2013

Siden sidst!

Sorry alle... Jeg er virkelig så ked af at jeg ikke har skrevet.. i like... en evighed!
Men der har været så meget i vejen og tiden har været knap.. Og jeg ved slet ikke engang hvad jeg skal skrive... Efterskole er fantastisk! Men det tager jo så desværre al min tid og alt mit overskud... Men der vil nok i løbet at den næste uges tid komme en masse opdateringer omkring galla!
Ja, du læste rigtigt! Vi skal have galla! Prøv at forestil dig at du ved at nogen har trukket dit navn og skal invitere dig ud, men du ved ikke hvem.. Det værste ved den tanke er at dette sker samme dag som du tager på ferie.. Jeg ved stadig intet om hvem min partner er.. Den tanke hader jeg virkelig! But don't worry! Jeg skal nok holde jer opdateret når jeg finder ud af hvem det er! Og så får i da også lov at se min skønne kjole når jeg får den op på skolen! og i får nok også nogle parbilleder ;-)

Jeg kan så også fortælle at igår aftes da vi var ankommet og havde haft samling, and shit like that, så skulle vi op og putte i vores dejlige (not) senge, men bedst som vi lå og hyggede os med at snakke om ferien kommer skolens lærere og synger "Fastelavn er mit navn..." Forhelved hvor er det akavet at sove næsten nøgen når skolens mandlige lærere kommer ind og synger og hiver i ens dyne og slår en med køller... Hvad sker der for det?!
Tøndeslagning er en tradition på B.I og også vores årgang skulle slå katten af tønden. Denne tradition har også nogle specielle regler! Man skal stå på en træskammel, men man må også kun stå på et ben. Det var vildt sjovt. Og gæt engang.. Jeg blev kattedronning! På pigernes tønde, hahahah!

Min skønne kattekonge og rumbo og jeg.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar