onsdag den 20. februar 2013

Der blev dømt hygge!

Okay igår fik jeg så ikke blogget om hvor klam jeg var og hvor meget jeg hyggede med Trine, meeeeeeeen det retter jeg op på nu! Jeg kom vidst til at love nogle personer at jeg ville gøre det... damn.. nu må I ikke gå i chok over hvad min lille mave og min store krop kan omsætte af søde og usunde sager..


Så utroligt klam er jeg bare.. det er forfærdeligt! Someone stop me..

Hygge tiden på skolen foregår er kun når man er i selskab med den dejligste rumbo af dem alle! Når man er sammen med Trine! Den pige.. hun er simpelthen for dejlig! Mus jeg elsker dig! Jeg kan slet ikke sætte ord på hvor glad jeg er for at have fået den pige ind i mi liv! Hun er der altid for mig. Selv når jeg har det aller sværest prøver hun at forstå mig.. det sætter jeg virkelig pris på!







Ansigtsmasker er altid godt i ugen op til galla! ;-)
 xoxo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar